شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 4 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
گزارش ویژه یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۲:۲۲:۴۰

جدیدترین جرثقیل‌سیار بندری رونمایی شد

باشگاه خبری فراساحل: جدیدترین جرثقیل‌سیار جابجایی کالاهای سنگین جهت استفاده در ترمینال‌های دریایی و بندری رونمایی شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از سایت خبری مانا، شرکت هلندی ماموت، پیشرو در مدیریت امور سازه‌های سنگین و عظیم، از جدیدترین جرثقیل سیار جابجایی کالاهای سنگین خود جهت استفاده در ترمینال‌های دریایی و بندری رونمایی کرد. براساس این گزارش جرثقیل MTC15 با ظرفیت نهایی 600 تن در شعاع 25 متر و 500 تن در شعاع 30 متر و با قدرت بارگیری15 هزار تن در دقیقه، با جرثقیل زنجیری برابری می‌کند. علاوه‌بر این بالابر و بازوی متحرک آن توسط کابل حرکت کرده و برای کاربری آن تنها به یک نفر اپراتور نیاز است. شرکت ماموت در این خصوص اعلام کرد: این چرثقیل در یک چشم برهم زدن هر بندر معمولی را به یک ترمینال جابجایی کالاهای سنگین تبدیل می‌کند. وی افزود: هیچ دستگاه و جرثقیل دیگری که قابلیت جابجایی اجسام سنگین را دارد، همانند MTC15 بطور همزمان دارای ظرفیت بالای جابجایی و هزینه‌های عملیاتی به این اندازه کم نیست.

وی همچنین گفت : MTC15 به تمامی امکانات جابجایی کاملا مجهز بوده و قادر است برای روزهای متوالی جایگزین مناسبی برای بالابرهای اجسام سنگین و جرثقیل‌های شناور باشد. این دستگاه امکان استفاده از منابع موجود مانند آب و شن و ماسه جهت متعادل نگه داشتن وزن خود را به وجود آورده و نیاز اپراتور در انتقال صدها تن سنگریزه به بندربرای برقراری تعادل دستگاه را برطرف کرده است. براساس این گزارش این جرثقیل توسط 25 کانتینر 20 فوتی حمل شده و در عرض 7 الی 10 روز، تمامی قطعات آن به روی هم سوار شده‌اند. فشار وارده این جرثقیل 10 تن در هر مترمربع بوده و به همین دلیل اجسام سنگین نظیر ستون‌ها، ریل‌ها، قطعات پروژه‌ای، لوکوموتیوها و غیره می‌توانند بدون نیاز به تجهیز دوباره اسکله، با استفاده از این جرثقیل بارگیری و یا تخلیه شوند. مدیر ارشد بازرگانی ماموت در این زمینه می‌گوید: با آزمایش موفقیت‌آمیز MTC15 درمنطقه Westdorpe، پیشرفت چشمگیری در عرصه تکنولوژی برای خریداران‌مان به ارمغان آورده‌ایم. وی ادامه داد : در پاسخ به درخواست‌ها و نیازهای خریداران، در حال ساخت یک مسیر مخصوص برای حرکت دادن موازی MTC15 در اسکله هستیم.ما همچنین آماده بحث و تبادل نظر با خریداران خود درباره دیگر امکانات درخواستی، در جهت رفع نیازهای زنجیره تامین آنها هستیم.



  کد خبر : 313
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :